Bilgisayar

Genel Özellikler

Ön Görselleştirme ve Oyun Prototipi İçin Yeni Araç Setleri
Günümüzün zorlu yapımları içerikle ilgili etkileşimli kararlar almanızı sağlayan modern araç setlerini gerektiriyor. Maya 2012 daha etkileyici ön görseller ve oyun prototipleri yaratmanıza veya canlandırma yaparken daha kolay deneme ve tekrar yapmanıza yardımcı olan yeni ve gelişmiş özellikler içeriyor. Çok doğal görüntüler, tam ekran efektleri ve modelleme iş akışları desteği sunan Viewport 2,0’dan kaplama geçişlerinin düğüm-tabanlı gösterilmesine, kapsamlı kamera sıralayıcı araç setinden, dinamik olarak değiştirilebilen ve canlandırılabilen prosedürel doku kütüphanesine kadar, Maya 2012 fikirlerinizi henüz nihai ürün ortaya çıkmadan denemenize, geliştirmenize ve sunmanıza yardımcı olan araçlarla donatılmıştır. Ayrıca, düzenlenebilir hareket verilerinin izleri ve yeni kamera donanımı (rigs) karakter ve kamera canlandırmalarınızı yaratmak ve ince ayarlarını yapmak için yeni yollar sunarak daha kaliteli ve inandırıcı içerik yaratmanıza yardımcı oluyor.

Genişletilmiş Simülasyon Özellik Setleri
Maya 2012’nin sektör lideri üçüncü kişi teknolojilerini kullanan yeni simülasyon seçenekleriyle etkileyici dinamik efektleri daha kısa sürede yaratabilir ve mevcut ürün içi yenilikleri kullanabilirsiniz. Katı nesne simülasyonlarını doğrudan Maya’nın çalışma ekranlarında yaratmak için çok kanallı NVIDIA® PhysX® motorundan yararlanın. Eğer oyun motorunuzda PhysX’I kullanıyorsanız, çalışma süresi çözümünü uygun bulacaksınız. Pixelux Entertainment™ tarafından geliştirilen yeni “Digital Molecular Matter” eklentisi sayesinde birbiriyle etkileşim içinde olan birden çok malzeme ile son derece gerçekçi parçalama simülasyonları yaratmanız mümkün. Bu arada, Nucleus birleşik simülasyon altyapısı ve ilgili tüm modüllerinin geliştirilmesi ile inandırıcı sıvı akması, sıçrama ve kaynama efektleri daha kolay yaratılabiliyor.

Daha İyi Veriyolu Entegrasyonu
Maya 2012, Autodesk® MotionBuilder® 2012 yazılımı ve Autodesk® Softimage® 2012 yazılımının Interactive Creation Environment (ICE) ortamı arasında, tek adımda birlikte çalışabilme özelliği sağlıyor. Ayrıca Autodesk® Mudbox™ 2012 yazılımı (Maya’da sunulan Vector Displacement Maps desteği dâhil) ile uyumlu çalışabilme imkânı Autodesk® Maya® Entertainment Creation Suites 2012 ürünündeki, araç setlerinden daha kolay yararlanmayı mümkün kılıyor. Python® dilini bilen bir programcıysanız, daha iyi komut yazma imkânı sunan ve üç kat daha hızlı, gelişmiş Python API (Yazılım Programlama Arayüzü) sayesinde Maya’yı genişletmek ve isteğinize uygun şekilde düzenlemek ve geliştirmek için mevcut daha güçlü yollardan yararlanabilirsiniz.

 

Autodesk Maya 2012 ile gelen geliştirme ve yenilikler;

Viewport 2.0 Geliştirmeleri

Viewport 2.0’nin sunduğu yeni tam ekran hareket bulanıklığı efekti (motion blur), alan derinliği (depth-of-field) ve ortam aydınlatması (ambient occlusion) özellikleri sayesinde kaplama yapmaya veya oyun motoruna ihraç etmeye gerek kalmadan çalışmanızı daha doğal görüntüler sağlayan bir ortamda değerlendirin. Diğer ilaveler ise bileşen ve manipülatör gösterimi, toplu kaplama özellikleri ve yüksek performanslı API’dır.

 

Düğüm Tabanlı Kaplama Geçişleri

Kaplama geçişlerinin düğüm tabanlı görüntülerini doğrudan Maya 2012 içinde yaratabilir ve düzenleyebilirsiniz. Ayrıca, birleştirilmiş ürünü mental ray® kaplamacıda kaplayabilirsiniz. Geçişleri kompozitöre göndermeden önce teyit etme ve geliştirme imkânının yanı sıra, bazı basit birleştirme işlerini Maya’dan çıkmadan yapabilirsiniz.

 

Düzenlenebilir Hareket Verileri İzleri

Bir hareketin 3B ortamda takip ettiği yolu izlerken, anahtar karelerin konumunu ve zamanlamasını sezgisel bir şekilde düzenleyebilirsiniz. Düzenlenebilir hareket verileri izleri hareket canlandırma ince ayarı için daha hızlı ve kolay bir yöntem sağlar ve içeriğin editöre (Graph Editor) aktarılmasına gerek kalmaz.

 

Sıralayıcı (Sequencer) Geliştirmeleri

Yeni Sequencer Playlist ile klipleri yeniden düzenleyin, In & Out noktalarını düzenleyin ve kamera görevlerini değiştirin. Çok kanallı ses desteği ve birden fazla resmi tek bir sekansta üretme imkânı “Camera Sequencer” araç setinin fonksiyonlarını daha da artırıyor.

 

Substance Prosedürel Dokular

Yeni Substance prosedürel doku kütüphanesinde bulunan 80 doku ile çok geniş bir yelpazede yer alan renk varyasyonları elde edersiniz. Bu dinamik ve çözünürlükten bağımsız dokular Substance Air özel yazılımı (Allegorithmic SAS firmasından sağlanır) ile bazı oyunların motorlarına ihraç edilebilmekte veya kaplama için Bitmap’e dönüştürülmektedir.

Craft Director Studio™ canlandırma aracının sağladığı dört yeni kamera donanımı (rigs) ile gerçek dünya setlerini kopyalayan inandırıcı ve karmaşık kamera hareketlerini yaratmak artık daha kolay. Komplike araç ve uçak hareketlerini simüle etmek için kullanılan dört ‘pre-rigged’ model de buna dâhildir.

 

Gelişmiş Tutarlı Graph Editor

Ürünler arasında kolayca geçiş yapabilmeniz için daha tutarlı fonksiyon ve terminoloji sunan bir araç seti haline getirilmiş Autodesk® Maya® Entertainment Creation Suites 2012 setinde bulunan her üründe f-eğrisi editörünün bazı en iyi özelliklerini kullanma imkânı bulabilirsiniz.

 

Yeni Simülasyon Seçenekleri

Statik, dinamik ve kinematik katı nesne simülasyonlarını doğrudan Maya çalışma ekranlarında yaratmak için çok kanallı NVIDIA PhysX motorundan yararlanmalısınız. Pixelux Entertainment™ tarafından geliştirilen yeni “Digital Molecular Matter” eklentisi kullanarak son derece gerçekçi parçalama simülasyonları daha kolay yaratmanız mümkün.

 

Nucleus Geliştirmeleri

Nucleus birleştirilmiş simülasyon altyapısı şimdi akma, sıçrama ve kaynama efektleriyle gelişmiş sıvı simülasyonları yapma; çok kanallı nParticle çarpışma ve nCloth self -çarpışama imkânını ile bir dizi kullanımı kolay ve isteğe uygun şekilde düzenlenebilen efektler (ateş, duman, bomba, toz izi, havai fişek, lazer, erime, kar, kıvılcım ve gözyaşı ) sunuyor. Bunları bir nesneye tanımlamak, gölge efekti yaratmak kadar kolaydır.

 

Autodesk Maya Entertainment Creation Suites 2012

Autodesk Maya Entertainment Creation Suites 2012 güçlü 3B modelleme ve canlandırma teknolojisi içeren yazılımları son derece uygun maliyetle sunarak tasarruf etmenizi sağlar. Standart Suite, Maya ile beraber gerçek zamanlı karakter canlandırma yazılımı MotionBuilder ve dijital şekil verme ve 3B boyama yazılımı Mudbox içeriyor. Premium Suite ise bunlara ilave olarak Autodesk Softimage yazılımının yenilikçi ve yaratıcı araç setlerini elde ediyorsunuz.

Daha fazla bilgi için: www.autodesk.com/entertainment-creation-suites.

Maya

Ürün Hakkında

Ürün Bilgileri

0312 490 52 25
0212 258 68 63
Autodesk 25. yıl