Bilgisayar

3 Mayıs Çarşamba günü 10:30 - 11:10 saatleri arasında "Autodesk Kullanıcı Hesapları Yönetimi" webinerini gerçekleştireceğiz. 

Webinerimizde, Autodesk hesap yönetimi sayfasını kullanarak; Software coordinator (Yazılım yöneticisi) ve User (Kullanıcı) atama, program indirme ve aktivasyon işlemlerinin nasıl yapıldığından bahsedeceğiz. 

Ücretsiz webinerimize katılmak için kayıt olmak gerekmektedir. Online ayıt için tıklayınız

 Etkinlik Adı  Autodesk Kullanıcı Hesapları Yönetimi
 Etkinlik Tarihi  03 Mayıs 2017, Çarşamba
 Etkinlik Saatı  10:30 - 11:10
 Katılım Ücreti  Ücretsiz

Webiner İçeriği: 

  • Hesap yönetimi nedir?
  • Hesapların türleri, yetkileri ve hakları nelerdir?
  • Nasıl hesap oluşturabiliriz?
  • Kullanıcı hesaplarına yetki verme işlemi
  • Program indirme, kurulum ve aktivasyon işlemi

Sunan: Mehmet Görgün, Bilgi İşlem Sorumlusu